çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

27 Kasım 2009 Cuma

çık çocuk dışarı bugün senin günün. etrafına bak bir nasılda gülümsüyor güneş pencerene kalk hadi çocuk bugün senin günün.gez dolaş ak gecelere. metalcisin ya hani kafa salla kus bağır karış tüm kötülüklrere at içindeki nefreti çocuk ama ağlama bu kez gül, eğlen karışıcak kimse olmasın sana bugün. erosuna muhtaç bedenine daha fazla acı çektirme.
çık çocuk dışarı bugün güzel bir gün . bugün doğdun sen ve istanbul yeniden doğuşunu kutluyor bugün tüm sevinciyle.hatalar yap afedilmesi kolay olan. farklı bedenler tanı kendine.ruh bil hadi başka bedenleri sevdiğini san bu gece ! farklı ol güçlü kıl kendini.benim olmaa da başkasının ol. için kabul etmesin benliğimi.öyle sevil ki sevdiğin gibi onu ! adını söylemek istemiyorum! işte onu !.. Sen sevil aşık olsunlar sana tapsınlar. beni boşver iyiyim böyle . sen mutlu ol orjinal adam .. bende mutluyum. uzaklardaki ruhumla ..
hadi çık dışarı çocuk bugün senin günün .bugün doğduğun benim ise birkez daha sensiz öldüğüm gün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder