çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

2 Aralık 2009 Çarşamba

daha küçücüktü.. günahsızdı,bir melekti o daha 12 yaşındaydı.. bugün en yakınları ve biz kaybettik onu..ben çok iyi tanımıyorum o meleği..görmedim de ama acısını hafiften hissedebiliyorum..şimdi gözyaşları var..isyanlar var belki de. ama kimse bilemez ki o bir melek kimse şimdi düşenemez onu ben uzağım size ben düşünebilirim.
hiçbir günahı olmadan cennete gitti o..keşke bende o yaşta ölseydim..bir daha hiç doğmadan..12 yaşında ! hayatın kötülüklerini görmeden gitti o. kendi acısı vardı o yüzden hayatın acısını hiç tatmadı. kansermiş.ölüme bağışladık onu ve cennet bir melek daha kazandı onun sayesinde. ruhu daha baş ucumuzda ben ölmedim diye çığlıklar atıyor ..''herkes neden ağlıyor! kimse beni neden görmüyor'' diyor o şimdi..yalnız değilsin melek.. sadece bugünlük yalnızlık çekiceksin.sabret melek ..sen çok dayandın bilirsin..ardından gözyaşı dökmesin kimse.sana fazla acı çektirmesin dua edicez.. yalvarıcaz tanrıya .. çok yukarlardan biri seni aldı bizden.. üzülme hepizin sonu aynı..ama birçok fark var..senden çok fazla günahlarımız.. yaşının 2 katından 4 eksiğim.. hayatın tüm neşesi,üzüntüsü,mutluluğu,üzgünlüğü hepsi yalandı bu hayat yalan aslında biz yaşamıyoruz bu bi tiyatro ve biz sahta oyuncularız..tek gerçek varsa oda ölüm. ve herkes şimdilik ölümsüz.kimse hiç kimse yoktan var olmadı.bir güç getirdi bizleri buraya yüce tanrının eserleriyiz biz ! inandı birçok şeye yaşadı..yaşandı..ama küçüktü yaşıycak daha çok şeyi vardı kaldıramadı,dayanamadı daha fazla bu acıya..tıp değildi herşey suçu onlarda arama acın çok yeni biliyorum. bağırsın onlara '' Onu sen öldürdün !'' Aslında onu kimse öldürmedi. oda seçmedi ölümü..herşeyin yalan olduğu hayatta ölümden gerçek 3 sebep daha varmış bugün öğrendiğim. doğmak,yaşamak ve ölmek..Bir bebek dünyaya geldiğinde suratı yaşlanan insanlara benzer. ya da ben öyle görürüm.kırışmış olur .huysuz olur çirkin olur, en sevimlisi bile. siyahın matemi bugünde kendini gösterdi yüzünü.. karalar giysin herkes. acısı daha çok yeni.ben mutsuzum ve benim mutsuzluğumdan mutlu olanlar var. yıllar önce bana sorulan soru.. '' Mutlumusun mutsuz olmamdan ! '' facebookta paylaşmıştı. ben çok mutlu olduğumuzu sanarken..o öyle düşünüyomuş biz o sabah buluşmuştuk. biliyomusun bana ogün '' seni seviyorum''
demişti.. sonra işe dğru yol aldı bende kursa .. sonra bir mesaj geldi.. ben bizim bi masal olduğumuzu düşünüyorum. biz gerçek değiliz biz oyun oynuyoruz. bu alçakca mesajın sayesinde kalakaldım merdivenlerde. oturdum gözyaşlarımı siliyorum bir yandan yalvarıyorum sana '' bırakma beni '' ve sevgili çoktan gitmişti.. ve yine bir mayıs ayıydı.. ben her bulduğumda onu kaybetmekten korkuyordum.onunla olduğumda sevinemiyordum bile her an gidebilirdi çünkü ne olur terketme sensizlik çok acı !
çoktan gitmişti..ve ben boşuna yalvarıyordum! çoktan birini bulmuştu..ve adı pınardı..karşıma çıkardı resmi işte bu dedi bu! yutkunamıyordum. artık benim ruhum dediğim adam bana bunları söyleyemezdi 6 ay sonra 4 senemiz biticekti.. Sen göz göre göre 1 ay bile tanıyamamış olduğun bir fahişe için nasıl terk edebildin beni ! ben fahişe derim ona çünkü oda seni aldatmıştı.. senin beni aldattığın gibi.. aynı acıyı sende paylaştın. Ve benim için yaşanan hiçbir aşkın değeri yok artık ! ondan böyle pesimist ayaklarım, keyfimden değil bunlar.. içim çok acıyo biliyormusun. öyle acıttı ki beni bu hayat .. Ve eminim tanrı var bugün ve beni duyucak ! bana yardım edicek geçde olsa mutlu olucam.. bugün elimi yaktım ! acısından yazıyorum bunları öfkemden ve acıdan ne yazdığımı bilmiyorm! sızlıyo..kalbim gibi acıyo oda ! tüm kötülükler rahat bıraksın beni ! ben kimseyi sevmek istemiyoorumm !!!
BAŞROLDEYİM.HER SAHNEDE HİÇ ROMEOM YOK..HEPSİ SAHTE !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder