çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

Sorma !
sabah kalktım ya bütün cinler tepemdeydi.ığy.face açtım,açmaz olaydım..kaan die bi angut bşiler yazmış yoruma snra şu şaban mı ne benim mink kuşun resmine edebiyat yapmış !
konu harbi edebiyat ! minik kuş iyi yorumlarla cevabını vermiş tabide.. hele şu kaan mı ne bok varya beni çldrttı ama iyi laflar koydum bi güzel engelide basmışım pehh..
Ziktired ! sokak çocuğu laflarını 23 nisana sakla boşa gitmesin ..
neyse.. gelelim bizimkilere..
bizimkiler derken anladı onlar.. şimdi bana çok kızgınlar biliyorum.. ama onlara açılıcak drumda bile değilim bak size bile ! ailem ya onlar ! .. ama şimdi inan gücün dışında yılsevim sen başkasın.. bliyorum kızgınsın bana ama olmadı.. görüşemedik ama bu sefer ben yapıcam elimden geleni yemin ederim ! kızım sen kardeşimsin..çok değerli..sizi çok seviyorumm.. çok kısa süre içinde hepinize affettiricem kendimi.. bilmek istemesenizde.. Sizleri gerçekten çookk seviyorumm !
hiç keyfim yok.hemde hiçç! böyle bi drgnluk bi halsizlik.. sizinle gülmeye okdr ihtiyacm vardıki ama olmadı lanet olsun ki olmadı..
kuzuların sessizliği...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder