çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

ne gündü bee ! heeyytt .. sabahın köründe buluştuk sınava gittk .. mostafa yine ağaç olmuş bi vaziyette bekliyo norr boğucam seni hehe !
neyse. sınava girdikk ki girmez olaydık 2,30 sa. snvda kaldık suç kimde tabiyki mustfa .d delirrti beni lan nor yağmur yağıyo o sırada pehh !
tolga (l) masaya vurdu .. biz 3 müz büşş bn mstafa tolgaya bakıyorz .d
gülümsedi sonra . mustafa bayramda benden konuşmuş tolga hocayla .P hihi .d sonra kırmızının yavrusuna gittk dağıttık yine millet kızıcak ama kızamıyo kızsa o kalabalıkta zararlı çıkar suratları çok aptalcaydı.
komikti lan .D kiliseye de gidemedik bugün mustafa son sözünü söyleyemedi tanrıya ! neyse haftaya .. valla güzel gndü lan (l) hepinizi çok seviyorum itler .D
eve geldim darrell 'a konuştuk.. dertleştik özlemişim ..oda öyle söyledi..hayat herşeye rğmen güzelmş be bugün tanık oldum .
zaman geçmek bilmez sanırdım,geçiyomuş be abi..lan bugün birine patlamadım ya hele o göbekli herif neydi ya .
yine de susmadım sözüm ilgili yerlere iletildi .d ruhumu kanlara bürüdüm.. sirkelendim.. kendime geldim ki hayat böyle daha güzelmiş.
melankoli.. elveda bi sie go ya ! .d neyse.. öyle uykum varki 07.30da
kalktım fakat geç kaldım bzmkiler yine isyanlardaydı . bilirim okurlar burdan özür diliyorum .
söz kiliseye gidicez hatta mumlarıda yakıcam patrick den çikolatalarıda çalıcam .P nyse yastığım beni bekler en değerli hazinem .karga tüğünden yastığım
gidiyorumm elveda.. keyifler bilir ben değil..
ben bilmem hiçbirşeyi cinler bilir.


'' Bir çocuk gördüm uzaklarda ! Biraz çocuk..biraz adam.. biraz hiçti .. ! ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder