çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

Hayatım harika, aşkım saf,bir melek gördüm.şuna eminimki metroda bana gülümsedi.başka biriyle birlikteydi.bu yüzden hiç uykusuzluk çekmeyeceğim.çünkü bir planım var çok güzelsin bu doğru.kalabalık bir yerde gördüm yüzünü ne yapacağımı bilemedim.çünkü hiçbir zaman seninle olamayacağım.evet ve o dikkatimi çekti yürüdüğümüz sırada yüzüme bakınca gerçekten uçtuğumu görebiliyordu.onu bir daha göreceğimi sanmıyorum.ama seninle sonsuza dek sürecek bir anı paylaştık.Yüzünde gülümseme olan bir melek olmalıydı,Seninle olmam gerektiğini düşündüğünde Fakat artık gerçekle yüzleşme zamanı,
Asla seninle olamayacağım...

'' you're beautiful ' !! ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder