çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

Yalan şehir istanbul ...

şehir tüm lanetini kustu bugün güzel bir havanın ardından bir yağmur kapladı istanbulu bugün.oda ağlıyor ki gözleri nemli.acısı var belkide yarası..kim bilir
belki oda sevmiştir.biz ağlarız boşver sen ! hadi dur artık acı çektirme kendine ..
öyle sevenin var ki ..düşün bi.herkes sevdi de bir ben sevemedim seni be istanbul !
bir ben inanmadığım o sahte gözyaşlarına..ne kadar bela varsa topladın başıma kaybettim sevdiklerimi hepsi senn suçundu .! yukarlardan biri görüyor bizi ışık tutuyor sana benzeyen sahte yüzlere.herkes sahteydi kimse gerçek rolünü oynamadı,oynayamadı.Bizde.! Bende ! içimin tüm nefretini bağlarım sana hepsi senin eserin değil mi nasıl olsa bir bak halinden kim mutlu ! kim kalır ki acı çektirirsen
elinde.hayat bir çok kişi tanıttı bana istanbul.bütün karakterleri çizdim beynimde
ve hepsi karşıma çıktı.kin duydum,nefret ettim,kavga ettim,konuşmadım,küstüm,darıldım ve en önemlisi sevdim hem de hiç sevilmeden !
ki ben öyle derim ! hissederim ben tüm yalnızlıklarımı kendimin bana ne zaman ihtiyacı olduğunu bilirim ..şu dört duvar karanlık odada ruhumla başbaşayım. kmsem yok .bir ses yok bir gölge yok.hiç hiçbirşey yok ! elimde tek kalan ruhum !
tek değer verdiğim ve beni anlayan tek varlık..birden oda içimden çıkıp gidicek diye korkuyorum. artık saçmalar oldum da söylemedim .söylemek istemedim bilmesinler..
varlık var mıdır ?
yokmuş gerçekten ortak ! YOKMUŞ !
kimse yokmuş aslında insanın ideasıymış terimler.sadece lafta sözdeymiş felsefe ..
oysa iyiler !?
onlarda yokmuş
kötülerin yansımasıymış onlar..Varsa yoksa hayallerimdi gerçek olan çünkü ancak onlar mutlu ederler beni. okadar çok hayalim var ki yalnızlığımdan kurtulduğum ..
gerçekleşmeyen ama gerçek gibi yaşanılan okdr çok şey var ki.. teoman mesela .
mustang .. dimebag ! ve daha bir çok şey..
BİZ HEP Mİ HAYALPERESTTİK ! !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder