çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

sinirlerimin bozulduğunu hissediyorum.. bugün dersaneye gtmedik.anlayacağın firar 9 kişiydik.iyiydi keyifler. kivi içtik skldk tavla oynadık 3-2 yendimm ceyhanı falan .D koççumun çırağıyım oluck okdr .P çıkışta a-rıza patlak verdi. yakalandık falan ama oda bizden ;) gelelim benim karamsarlıklarıma..
bugün daha bir arttı ! emreden msj geldi.! biliyormusun hala sinirli ve hala güçlü olmamı istiyo bu halde mi !? Ve hala kendime dikkat etmemi.. gücüm yok kendime iyi bakmaya.nefes alırken bile boğuluyorum.gerçekleri görmezlikten gelmekten bıktım artık! onsuz nefes almak ! ne zor gelirdi bazen ellerimi sıkardım parçalamak kanatmak istercesine sıkmak ellerimi..geceleri sesim duyulmasın diye yorganın altında ağlamalarım,eve gelmesini dört gözle beklediğim o özel insan.sen nefret ettğimi mi dşünüyorsun?! sakın ! yüzüme bak .gözlerim daima seni görüyo bak !
bu haldeyken düşünme böyle.yüzüne söyleyemem bunları .. bilme de zaten .
ama gerçekten imkansız bu sefer ! gerçeken güç ve gerçekten böyle bir masala ihtiyaç olmamalı. ben oyun oynayacak zamanı bulamıyorum kendime ! ruhumdun ya ruhum derdim sana ! bu kadar mı çaldın kendini benden bu kadar mıydı can çekişmelerin .. zamana bıraktık işte ! zaman aleyhime işledi ! kimse dokunmasın bana ! kimse bi çekip gitsem .. bi gitsem geri dönersem canımı alsın tanrı ! herkes kahraman olmak isterdi hani masallar ! o neden istemedi ! neden kurtaramadı beni bu iğrenç dünyadan !
hep mutsuzum hep.. neyse ben bakıcam artık başımın çaresine bi şekilde sevicem bu renksiz dünyayı ! odamda sessizce gezinmelerini özledim ruhum ! bana belli etmeden ..
bana bakmanı özledim ! içime salyangoz atmanı bile ! ellerini özledim sevgili ! yalnızca güç bulduğum ellerini ! bana şans getiren..
olmayan sevvgiliye duyulan özlem ..! ! ! --L--

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder