çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

28 Aralık 2009 Pazartesi


acıların biriktiği pes dediği yerdeyim şimdi bir uçurum kenarında bir ses verse biticek sıkıntılarım..ama yoktu bir ses bir yaprak kıpırtısı bile yoktu.
dalga sesleri vardı evet melodi halinde kayalara vuruyorlardı.hayatla dalga geçiyorlardı. unutmak kolay mı ? bilmiyorum .. giden çoktan gitti ben hala neyin peşindeysem .. üzgünüm demiyorum ama susadım aşka,aşkına susadım !.
bir sonbahar yaprağı kadar buruk hayallerim..bir daha hiç rüzgar esmeyecek ve sen bir daha dönmeyeceksin.hiç bu kadar buruk olmamıştı içim.ben hep imkansızı sevdim.
bir daha hiç gerçekleşmeyecak birinin peşinden gittim.Ve gerçekten pişmanım aşkta gurur olmaz derler bide peki ya gurursuz aşk olur mu ?.. gözlerimden yaşlar aktı ateş içinde sayfalara sildim parmaklarımla tekrar devam ettim. mektuplarına bakmaya .
ben bu kadar yalan bu kadar sahte bu kadar fesat bir aşk görmedim abi görmedim !
isyanım sana değil tanrım yine söylüyorum kullarına ! SEVMİYORUM dedikce kandırdım kendimi SEVMİYORUM dedikce oyaladım ve SEVMİYORUM dedikce daha çok SEVDİM SENİ !
her SEVMİYORUM dediğimde seni unutmanın imkansız olduğunu anladım..Ve yenilmedim !
BEN SENİ SEVMİYORUM !
ölene kadar iddia edicem bunu SENİ SEVMİYORUM JOKER SEVMİYORUM SENİ !..
hatıralar olmadıkca insanlar geçmişini hatırlamaz ise yırtıcam mektuplarını .. kaldırıcam verdiğin herşeyi.Ama asla affetmem kendimi.Sana ait herşeye zarar verirsem
ben ruhumda öldürürüm beni..ayaklar altında çiğnerim kendimi nefsimce.
Ve anladım ki aşk olmasaydı insanlar yaşayamazdı !
aşk olmasaydı ihanette olmazdı
aşk olmasaydı bir kşiye bağlı kalmazdı insan
Ve aşk doğdu ..
başımıza gelen herşey aşk yüzündendi..
'' O ölmemeliydi ''
ölmesi gereken kişi
aşktı ve bitti..
yaşadığım her aşka lanet ediyorum ! !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder