çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

ağlayan bir palyaço çizdim yüzüme ;

KİMSESİZDİK !
öyle mi olmak istedik ?
beni bana anlat ne olur ?
inan ihtiyacım var buna ..
kendimin kendime ihtiyacı var bu ara ..
uzun bir yola çıkmak istiyorum birileriyle.
hiç engel tanımadan..
yine zoruma giden şeylerde var tabi
gerçekleri görmeliyim,gerçekleri hissetmeliyim.
gerçekleri kendime benzetmeliyim..
anlamıyosunuz .
anlamamakta ısrar ediyosunuz..
ama neden ! ??
benim sihirlerim vardı elimden alınan..
kahraman bildiğim kişiler vardı ..
evet bi eser yok artık.. olmasın da zaten !
nefretin tüm benliğime işledi.
hayat hep böyleydi
inandım..yaşadım..yaşandım daha çok ..
tüm karanlığıyla gece yıldızına kavuşur
parıltı oluşur gökyüzüne tebessüm eder..
tüm sevdiklerini kaybetmez gökyüzü benim gibi.
hepsi küs olsalar da iç içedir..
yalnızlık işlemez benim gibi ruhuna .
ruhumla baş başa bir tatile gidicem .
uzun bir ara vericem özenti hayatınıza.
bugün güneşi sönük gördüm ..
etrafımdakilerle uğraşmaya halim kalmadı ..
ilaç ne iyiydi ya morfin yemiş gibi uyu ..
ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZz !
anlayamazdım bu durumda kendimi.
güç bulamazdım, ruhum kanarken
yüzüm gülerdi ama içim kan ağlardı hep .
pesimist düşüncelere sayıp olduğum için
nefret doluyum kendime . :/
zamana bırakmış !
zaman getirdi başıma bütün p*çlkleri !
bana zaman deme ,tesadüf deme bana !
gerçekten sinirleniyorum artık bu basit kelimeleri duymaktan !
ruhumda gezinen sesini duyamadığım o güçlü varlık
korkmuyorum artık sessizlikten,yara almaktan korkmuyorum .
beni tek korkutan yalnızlık..!
daha yara almam ben ihanetlerden !
üzmez beni artık ..
kimseyle mücadele etmek istemiyorum ihanet konusunda
gücüm kalmadı inan ..
bide
bide .
bide .
'' dejavu ... inan korkuyorum artık senden .. ''

Beni benimle bırak .. tüm benliğimle,ruhumla başbaşa !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder