çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

öyle karmaşık duygularım var ki.ne yapıcağımı bilmiyorum . eski halime döndüm bi mutlu bi mutsuz nereye kadar be abi ! istanbul yine yaptı yapıcağını o adice kararını verdi yine .ruhumu kaybettim,bulanda yok zaten bnde bulamam biliyorum. bulsam da değişen hiçbirşey olmaz.sana olan o büyük aşkım sona erdi.düşünüyorum da ben bazı şeyleri gerçekten çok abarttım. yapmamam gereken çok şey vardı yapmış olduğum. affetmek mesela.ruhum yoruldu hep imkansızlarla savaşmaktan. bi ımpossıble daha kaldıracak gücüm kalmadı ! ya hep senin yüzünden bliyomusun,nefret ediyorum senden ! yaşadığım şehir..sevdiklerimi sen aldın benden ! lanet ! az kaldı bekle az ! öyle küfür edicem ki yanından ayrılırken işte o zaman o pis ellerini çekiceksin yakamdan ! çnkü ben yapışıcam yakana ! işte ozaman görüceksin lanetin kim olduğunu !
bu oyunda başrolde ben olucam ..! o pis havanı son kez çekicem içime tüm piçliklerine veda edicem..yalnızım sanmasın kimse .. ben böyleyim ne yeni bir ruha ne yeni bir bedene ihtiyacım var.. ben mutluyum hayallerimle.. sahte yüzlere ihtiyaç yok artık ! bi engel yok beni bağlayan ! yaparım ben istediğimi ! yol alırım yeni hayallerime en büyük cezam kabuslarım olsun ayrılıklar yerine.şimdi sus ! sus nora sus ! hep susturdun beni . kendimi savunamadım sana hep hatalı olmamı istedin . sorsam sana ayrılman için en büyük sebep bendirim! çnkü senin kişiliğin bu kendini hiçbir zaman hatalı görmedin sen bu zamandan sonrada değişmezsin ! sanmaki yoğun travma geçiriyorum! sana varya kı*mla gülerim işte o zaman ! sadece geçmedi hala öfkelerim ! o nefreti hala kusamadım yüzüne .. hani hep diyorum ya sana içimdeki sen asla bitmeyecaksin! tüm nefretinle,tüm hainliğinle,tüm hırçınlığınla ve bana öğrettiğin o yalanlarınla, bitmeyeceksin sen .. bana gülme ! sakın bana gülme ruhum alışmadı hala senin o sahte gülümsemelerine . ben en çok onlardan nefret ettim. bitti dediğinde biliyordum ki yine başlayacaktı adını koyamadığın bu masal ! başladı da çoğu kez bitti başladı bitti başladı..hani der ya doktorlar hep
'' Nefes alıp ver ! ''
işte öyle bişeydi buda. sensiz nefes alamadım da sana söylemek istemedim !
bilme.. karşıma çıktığında bakma konuşurum slmını geri çevirmem hiçbirzaman bilirsin.
3 yıl ! o 3 yıl bana öyle şeyler öğretti ki güvenemedim kimseye ! oysa ben sevmeyi de sende öğrendim, ayrılığıda.. sen olabilir diye herkes tanıdım farklı kişileri ama olmadı yapamadım! senle de sensiz de olmadı ! ama olmalı ! olucakta ..görüceksin çok değil 2 sene ! bana veda eden joker ! adamlığını bi kenara bırakıp çok sevdim çokk ! dediğin o kızı kurtarmış olduğun o sürgene tekrar bıraktın sen ! ve ben ordayım dibindeyim bir çukurun bir ses yok ! insan yok ! gölge yok ! hiç hiçbirşey yok.. gözlerimi kapadığımda gördüğüm o yüzün yok ! bunun tek sorumlusu sensin !
ruhumu çalan adam ..! son bir kez daha elveda !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder