çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

yine hayat !
benim tek alıp veremediğim varlık ! oda varsa tabi ...anlam vermek isteyipte veremediğim.her güne başlarken umutsuzca uyandığım bu hayat fazlasıyla ayak bağı oldu bana..unutmadım,unutamadım demekten korkar oldum inan..artık yüzünü sadece ruyalarımda görüyorum.hayat bazen insanı çok zor noktalara getiriyor..sevdiklerinle savaşırken,nefret ettiklerinle sevişiyor olarak buluyosun kendini...Noktalar ikiden fazlaysa eğer doğru yoktur.bizde ciddi anlam taşır.uzun süredir değer verdiğim insanlardan değer alamıyorum tek gördüğüm değer matematik denklemleri ! <3 . .
işte gördük seni hayat! ne hayallerde mutlu etmeyi becerebildin ne de ruyalarda !
sen nesin ! Büyük bir bela mı ?! her kurtuldum dediğimde melankoliği yapıştırdın yakama..sigarayı denedim..amacım bağımlılıktı.birine bağımlı kalmak ! oda olmadı..kandırdım kendimi oysa ben sigaraya bağımlı değildim,olamazdım..Ben sigara içerken düşündüğümün tiryakisiydim.Tanrıya lafım yok ! Kulları dengesiz..Normal bir insan yoktur.! ben de iyi biri değilim.sizde ! Her insanın kendi içinde kötülükleri vardır.bir insanın eksiği, birinin fazlası olmuş bu dünya da iki kişi ancak tamamlıyor birbirlerini..Grek kalbi,gerek ruhu,gerekse karakteri olarak..
böyle bir dünyada doğru olan ne beklenir ki ..! ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder