çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

canlarıma ;)

biraz gülmek istediler yasa boğmayayım sizi daha fazla ;)
sabah 09.13 ve ben bimin ordayyımm mstafayı çaldrdım ZzZz .d Olamaz nor bu saatte gelemez die msj attı ay ne güldüm .d sonra geldk kursa .! hadi bakalım cuupp kendimizi yuva kırmızıda bulduk nihaha ! ramoyu uyandırdık koççum uyandı geldi tavla bilem öğrendim (h) .D ceyhanı yendim 3-2 .D acıktık sonra mstafa gtti pastaneye kiralamış resmen ve cafede yerli malı yapıyoruz 11,5 litrelk coke (: sonra bizimki yine girdi triplere allahım sinirden öldürüyo bizi ! bunu okurken gülüyodur şimdi.
ozan geldi sonra bide ne göreyim elinde bağlama .D bir acıklı geldi sorma bağıra bağıra ağlycaktım (: nyse sonra gittiler cafe evimiz gibi bşy oldu artık. wc var sigara odamz var kiviler var tavla var daha ne olsun beykozda .P saat 5 çıktık. çıkmaz olaydık büşra birden acı aacı
'' Rızaaaaa ! ''
dedii Ah ulann rıza .D
korkudan beynimizde yusufcuklar uçuştu resmen.d neyse ki oda bizden ama yarın toplantı var . kısaca B*ku yedik millet ! .S !
uyukluyorum burdaa ! iyi uyu büşş ! seviyorum kuzenimi mjğkk ..
mstafa tripleriini görüyorm burdan kızrmşsın hiç hoş değil ! (:
senide seviyrm annem . allah'a emanet ! yarına see you ! <3 !

JkR--L-- !

2 yorum:

  1. yerli malı diye bir hafta vardı değil mi? böyle çocukken bizi meyve sebze şekline sokarları ve yerli malı ile ilgili tipine büründüğümüz meyve/sebze ile ilgili tekerleme söylerdik.

    YanıtlaSil