çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

bazen hayret ediyorum kendime ! dün artık boğuluyordum ki ufuk geldi 12,30 a kadar oturduk annem olduğu için yan yana koltuklarda msjlaştık ben ona o bana anlattı bazı şeyleri dertleştik.içimin acımalarını hissediyorum. susucam artık ! avazımın çıktığı kadar susucam ! konuştukça daralıyorum artık bazı şeyleri ki susunca daha iyi çözüm bulunucaksa bulun.! yaşamayı hak edenler yaşasın artık nefes almaktan yoruldum.!
çekip gitsem kaçsam daha doğrusu ! herşey daha iyi olur inan ki ben yalnızlığı seviyorum ! he bide joker .. rüyamda gördüm.müstakbel kaynanamı kardeşini falan..
sanırım cafe de kardeşi gördğünde bahsedildim ki isteksizim.. yorgunum. ve yakında saçlarımda siyah olan yer kalmayacak ! jilet ve damar mesafesindeyim artık !
biri çıksa da canımı yaksa ! küfretse ya sövse bana ! ölsem abi en önemlisi ölsem !
gerçek olucağına ümit bile veremediğim bir çok hayalim var ! bunların gerçekleşmesi gücünde dışında artık .. kalbim kırık ama ayaklarım hala fırsat kolluyor. bu durumdan nefret ediyorum ! beyaz bir tuval verdiler,boya dediler hayalin neyse çiz onu durdum düşündüm o kadar hayalim var ki çizmesi güç olan .en basiti '' beyaz bir karga ! '' ve bir joker çizdim anlamlı bakışlarını bana aşık duygularını .. beni seven,bana tapan bir joker çizdim ! önüme koydum resmi içini siyahlara boyadım..kimsenin bakmasını istemedim..Seni çok sevdim de bilmeni istemedim !
kendi ellerinle başkalarına verdin hem beni hem kendini ..




KUSSAM KAÇ İNTİHAR ÇIKAR İÇİMDEN ?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder