çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

3 Aralık 2009 Perşembe

kalp atışları saatin ilerlemesi gibi tik-tak ilerlerken sinirlerim tavan yapıyordu her defasında ! bazen sadece bazen nefret ediyorum insanlardan ! ön yargılarından
bana zıt gelen herşeye doğru demelerinden.acı çekmeye alıştı ruhum gözlerindeki ışığı japon animelerinden kapmışcasına yüzüme bakar çocuk..aslında ben sevmem onu
bazı şartlardan dolayı..aşk var mıdır? yoksa bir ruya kadar kısa mı ? 7 saniyemi süresi..hayatın önüme koyduğu oyunları fazlasıyla oynadım birinde sevdim, sevildim.
ama masalmış öyle konuldu adımız.biri çok sever ya da öyle der.ama hani nerde !? biri nişanlı çıkar falan filan ..birkaç söz aklımda beynimi kemirir karanlık çökünce odama.Ve siz sevmediklerim kinimle yaşarsınız bende, nefretimle de son bulur aşk sandığınız o tuhaf itici kelimeniz !hayatında bana hoşçakal diyenler.gözlerimdeki s*klemez ifadeye dikkat etsinler umrum değilsiniz artık !kumar gibidir aşk ne zaman kazanıp kaybedeceği belli olmayan kötü bir alışkanlıktır aşk.birkaç oyunu kazandım.
yaşadım,yaşandım.ama hep kazanıcak değildim yeri geldi oyunu kaybetim.aşkta gurur yokmuş! aşk var mı ki !? şimşek gökgürültüsü..yağmurdan sonraki toprak kokusu. angel kokusu elma ve greyfurt kokusu ..yanık şeker kokusu. yağmurdan sonra ıslanan saçlar
yüzüne yapışır ya o derece sinir oluyorum sana hayat ! benimle alıp veremediğini bigün eline vericem merak etme ..he bide anne bu ara bana soytarı deme ya bu ay zoruma gidiyo .D
kuzenlerimi [B&R]
almanyalıyı
yılswht
ünal
hepinizi çokk özledimm ! ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder