çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

18 Kasım 2009 Çarşamba

bu hayat hiç bize göre değildi.pazartesi doktora gittim.losiram die bi ilaç verdi.ilaç beynimle birlikte bütün bedenimi uyuşturdu 2 gün ölü gibi yattığım için annem ilacı attı.başka bi doktor arıyoruz.. beynimden birçok şeyi sildi ilaç. keşke bazı şeyleride silebilseydi.neyse bugün kullanmadım ilaç yok çnki. etkisi hala sürmekte sanırım 2 gün kaldı geçmesine ..bugün güzeldi kouföre gittik adnanlara ..
adnan başkadır ya .. çok severim onu ben severim annem sever teyzem de teyzem alıcakmış adnanı :) ay ne güldük :P bide adnanın yakın arkadaşı mehmetle tanıştık bugün daha önce adnan dolayısıyla resmini görmüştüm. oda çok iyi biri sürekli kızarıyo yanakları hehe :) 1den 5,30 a kadar koufördeydik. oraya gidince öyle oluyo zaman öyle çabuk geçiyo ki anlatamam. evet biz bi aileyiz.birde..schizoprenia . allahım acil şifalar ver ona nolur.. o çok iyi biri hemde çok ! herşey düzelsin artık biran önce . nefes almaya halim kalmadı artık ve biliyorum benim gibi birçok acı çeken insan var .. hepimize yardım et..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder