çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

5 Kasım 2009 Perşembe

öyle kıymetli bir yağmurdu ki bu
damlalarını dahii saydırmazdı.
tıpkı benden gizlediğin gözyaşların gibi
hayat beklediğimden de zormuş demiyeceğim bu sefer
çünkü ben hayatı hiç beklemedim
bu dünyaya gelmeyi ben seçmedim
seçmezdim de !
ellerimle okşadığım yüzün birbaşkasının gölgesi olmuş
bu nasıl bi ayrılıktı !
we sen nasıl bir adamdın ..
ben sana küstüm hayat
uğraşma benimle,yol al..
içimin burukluğunu bilme sen
ben güçlüyüm korkak sen ol .
rolleri değiştirdik hayat
artık bütün kuralları ben koyuyorum
istemeyen çeker gider
ben kaybettim zaten çoğu şeyi
ama artık kaybedicek hçbirşeyim kalmadı sayende !
bugün sonkez baktı bana hayat
sonkez tanştık ...
ben Nur'dum
onun daha önce hiç duymadığım ilginç bir ismi vardı
oda işte bilmem ne !
mantıklı buldğum ruhum
hayatımı cehenneme çeviren şeyleri ciddiye alır,
akıl verirdi.
bazen de kendi elleriyle cehenneme çevirirdi
ve sanırım eve dönme saatleri ..
ayaklarım duvara zor yetiştiğinden
gögüsümden aşşağısı neredeyse duvara paralel duruyordu.
gözlerimi indirdim ve nefes alıp verirken inip çıkan gövdeme baktım.
ve zıplayarak yerimden kalktım
bir kedinin başını okşadım .
yola devam ettim..
eve yaklaştığımda karanlıktı
annem kapıyı açtı
'' nerde kaldın ? ''
çok sertti,herzamanki gibi
ben büyüdükçe onlar küçültüyo beni.
ama umrum değil !
ben başımın dikliğine bakarım !
yatağa sert bir şekilde fırlattım çantamı
avucumun içine su doldurup yüzüme vurdum .
aynaya baktım !!!
arkam da biri vardı .
varla yok arasydı.
hayalle-gerçek arası
iki gözümüde yumdum.
sonra göz kırptım aynadan
oydu ! ruhumdu benim !
eş ruhumdu !
ben tanırdım onu
bakışlarından tanırdım,kokusundan ..
kemikleri gözüken ellerinden
elimi uzattım dönmeden
'' ellerini ver ! ''
vermedi.. kızdım !
döndüm ..
yoktu, yok olmuştu ve bidaha hiç gelmycekti.
ve ben bunun bilincindeydim !
tekrar geçtim odama , annem kapıyı açtı !
'' açmısın ''
değilim derken ağlıyordum .
sakladığım yüzümü görmedi
görseydi eğer halim yoktu cevaplamaya .
'' ne oldu demeyin bana ya ! ''
bu aralar gerçekten konuşmaya ihtiyaç duymuyorum !
bayılmak istiyorum rahatlamak için..
bu bi cezamı tanrım !
beni bu şekilde mi cezalandırıyosun !
sevgilinin yüzünü görmek , o başkasınınken !
dokunamadan ona !
acı veriyordu,hemde çok !
o gece yerde yatmak istedim ..
cam kenarında !
defterim yerdeydi, sayfaları açık .
ve kalemim hala kayıp ..
hayalin gibi !
hayalet ruhum !
gitti, acısı kaldı...
aynaya baktığım yüz benim değil senindi.
demekki yılllarca aynaya baktığımda beni değil seni görmüşüm ben !
ben hayatımda iki adamı sevmişim..
biri imkansız diğeri ondan da !
acıtan sizsiniz içimi !
hadi onunla uzun sürmedi ama sen joker
herşeyi nasıl silebildin bu kadar çabuk ?!
susardın. bu sorularda hep susardın sen !
ben ilk defa kırılmadım bugün !
amacım yerini doldurmaktı!
başkasınıda sevebileceğimi kanıtlamaktı .
sevicektimde ben
İZİN VERMEDİNİZ !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder