çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

4 Kasım 2009 Çarşamba

ben bazı şeyleri erken yazmak istedim !
12 kasım 05-09

herşey biter ...

bitmesinin taraftarı olmadan hemde .
benim için üzüldüğünü sandığım bikaç bişi beynimde
bile yer almıyor artık .
bunun tek sorumlusu benim !
bide kocaman sewdiğim joker !
ondan sonra hiçbirşey rayına oturmadı .
oturmasını istemedim belki de blmiyorum .
ölüm mü kawuşturur bizi sanıyosun
bak bi qün daha bitti ölmedik
ne sen nede ben ..
saatler yaklaşıyo ..
saat 12 yi wurunca ..
bendeki sen içimden birkez daha kopucaksın .
we ben yine qöz yumucam sensizliğe ..
frkndamsn bilmem ama bndan önceki aynı buqünde .
yine ayrydık seninle .
we sen bi yazı yazmştın bana .
içim parçalandı ama hisset istemedim .
çnkü bylesi dha iyiydi ikimiz içinde .
yalnzlığıma kawuştuğum biqün daha !
buqün de ölmedim joker ..
we tahmnmce sen de.
yine kawuşmak imknsz !
en azından bi qün dha qeç kaldk ölüme !
sadece içimde saklandın buqüne kadar.
her solukta duydum seni .
yanımda olsaydın eğer
yeniden doğuşunu kutlıycaktık bazı şeylerin.
4 sene önceki bugün gibi
belki çok uzaktayım senden
ama içimdeki seni yok etmesine sebep değil bu mesafe.
parmağmda hala o yüzüğün izleri..
baktıkca o boşluğa parçalamak istiyorum ellerimi
sewqilinin dokunamadığı ellerim.
sensizken hçbr anlamı yok avuç içlerimin.
yokluğunda hçbrşyn olmadığı gibi.
bu gece güneş doğacakmı
gün aydınlanacak mı bugün
bu kahrolası gece bitecek mi?
we o sabah seni bana getirebilir mi ki?
getiremez değil mi?
biliyodum bu şehrin yüzüme wurduğu o yalan rüzgarı
bi anlamı yok bu şehrin,uçan martıların,mawi denizin
we sensiz benin hiçbir anlamı yok !
ruhta bitermiş herşey .
benim tanıyamadığım, senin ruhunda !
bir meleğin dünyaya gelmesiyle başladı belliki hayat
bana armağan edilen melek sendin gökyüzünden
we hislerini kaybettin.
ağlamak için gözden yaş mı akmalı ?
oysa benim ruhum ağlardı
hisedemezdi kimse .sadece benim içimi acıtırdı
yorgundu düşlerim
sadece hayallerimde yaşıyordun artık
hayaldik eskisi gibi
ruhum o masum yüzünü şeytana bulaştrdğn günden beri
acı çekmekteyim
herşey bu kadar erken bitmemeliydi
söylenecek o kadar söz wardıki yutkunduğun
ya sen çok erken geldin bana
yada ben çok geç kaldım sana
seninle yeniden doğuşumu kutluyorum bak !
bu sefer acı çekerek
bu sefer ağlayarak !
eskiden hissederdn ağladığımı .
şimdi ne anlamı wr uğruna akıttığım gözyaşlarımın.
ömür bu biter gün gelir.
o hayalini kurduğun bu masala nokta koyacaksın
benim tanıdığım sen ..sen değildin !
ama özledim gerçekten çok özledim
sahip çktğn herzaman arksnda durduğun aşkını özledim
uzaktan gelişini seyretmeyi.
ağlamayı birlikte .
sen hep özeldin we tüm özelliğini kendi ellerinle kaybettin
senden tek isteğim ömrün boyunca mutlu ol,güçlü ol
sahip çık kendine .
beni sorma sakın
ben çok zor alştm sensizliğe ama sonucunda alıştım
çok güçtü belki ama başardım .
ruhum .
4 yıl önceki buqün
tanıştığımız gün.
hayat bulmştm tekrar ama bitti
yapıcak hçbirşy yok
yaşananlar gerçkten güzeldi
we asla keşke olmasaydı demiyorum !
çok şey aldım senden
destek oldun bana,buqünlere kdr yokluğunu hç hisettirmedin bana
hep ödüllendirdin beni aşkınla .
ogünleri çok iyi değerlindirdim seninle
çünkü bilincindeydim asla geri gelmeyecekti !
ömrüm ..
şimdi ayrı olmasaydık
yine eskisi gibi bu anı paylaşsaydık .
ilk buluşmamız gibi heyecanlı ..
uzatmadan daha fazla .
çünkü anlatılıcak çok güzel şeyler yaşattın bana
herşey için çok sağol ..
werdiğin en son ödül içinde canın sağolsun ..
yaşanması gerkenler yaşandı deyip dönüyorum
bana baktın ben ağladım
we sonkez baktın ben hıçkırıklara boğuldum
we hiçbirzaman bulamadım kendimi
bulmakta istemedim ...


herşey dilediğince olsun ..
birdhaki bu tarihe kadar hoşçakal
..........................................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder