çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

12 Kasım 2009 Perşembe

gitmelerdi canımı acıtan..terketmeler..gitmek zorunda kalma ihtimaliydi.gitmek istemeden. tüm sorularımın cevabını gözlerinde bulduğum adam ! soyun bütün yalnızlığını ak bedenime.bizi sus ve bizi konuş.hisettiğin herşey biz olmalı!
sus diyorum çünkü susarakta yaşayabiliriz bizi tıpkı hayat gibi.nefesim senin devrelerinden geçmiştir benim..seni susamışımdır bir tek!sadece senin sevdiğin şarkıları haykır bana ! (pantera l'm broken mı demeliyim ? herneyse..)sadece senin bildğin notaları hisettir ruhuma.ve o şahane parmaklarının gitarına dokunduğu anları..iki sevdiğim ses.. bir elektro sesi birde sevdiğim adamın sesi ruhuma işleyen. hiç dinlemedim sesini ama hisettim.bana ''nur '' deyişinden.öyle andı ki o
bir daha yaşamak için elimden ne gelirse yapardım.Ama artık değil..Ben senin bana verdiğin değere karşı hisettğim inancı kaybettim.kaybettirdin mi demeliyim ? ..
keşke hiç tanımasaydım..ya da tanısaydım da sadece adı olsaydı tanışmak.elinde olsa keşke dilimin bütün cümleleri yine sana hitap etse.Kalbimin kırıklığını düzeltmek için birşeyler yapsan.ama sen bunları hisettiğimi bilme yine de. zorluk çekiyorum anlatmakta bazı şeyleri. zamanla hayata merhaba diyicektik seninle.ben zamanı unuttum.ama sen başka zamanların peşindesin..benim adımı düşün biraz da olsa bende yaşa ! bende hissedeyim seni.o kadar kızıyorum ki bulunduğum hayata öznesini yitirmiş o kadar çok kurulucak cümle var ki.. kızgınlıktı biraz ,nefrette oldu isteksizin,sevgide vardı içimde küçük kaldı büyüyemedi yokluğun sayesinde yeşertemedin.!ama yine de ölme benden önce ruhum .. orjinal adam..sana son !
NoRaNuR !

'' Kanasa da yalnızlığım sanadır nefes alışım ! '' ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder