çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

15 Kasım 2009 Pazar

ne zaman birşeyler yolunda gitmeye başlar ? ya da sen ne zaman konuşursun birşeyler.böyle suskun kalma gerçekten çok bunalıyorum.. ne bir ışık ne bir haber var senden..gittikçe canımı sıkan herşey çoğalıyo.sanırım anneme hiçbir zaman olmadığım kadar ihtiyacım var. yine bana güzel masallar anlatsan anne. yalan da olsa mutlu olsak.ya da keşke tüm bu yaşananlar masal olsa. kabusla yaşamaktan bıktım artık.biri beni uyandırsın artık.dünyanın mutlu devam edeceğine kandırsın biri beni bu yalan sonsuza kadar sürsün böyle.tanıdığım sahte insanlar yüzünden aşka olan inancımı kaybettim.karşıma hep maskeli kişiler çıktı. ama iyiki arkadaşlarım var.. beni hayata bağlayanlar..özlem duyduklarım..!
- bir gözlerin vardı ki .. geceden de karanlık !
aklıma düştü yine.. Lanet olası gözlerin..
seni seviyorum
seni çok seviyorum
seni ölesiye seviyorum ...
meleklerin kıskanıcağı kadar çok ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder