çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

18 Kasım 2009 Çarşamba

sana anlatıcak çok şey oldu..etrafımdakilerin anlamını anlayamadığım ve anlam veremediğim bakışları artık umrum da bile değil! ben yine de mücadele ediyorum seviyorum insanları en azından sevmeye çalışıyorum,elimden geldiğince.evet biri var.
değer veren ve değer verdiğim biri.ama var yani en azından sözleri var.bir ruhu var.
yaşamaya değer.bugün sisli istanbul..ne güneş doğar. ne yağmur yağar.ne güneş açar ne yıldızlar kayar..hiçbirşey olmaz o bulanıktan başka..bana kızarlar '' aşkı bulmak için neden bu kadar acele ediyosun ? ''neden mi ?
hayat beklediğimden de kısa artık benim için.ve ben yaklaşık 1 yıldır bi boşluğa düştüm.o boşlukta ilgisiz,karaktersiz,ruhsuz,çiftkarakterli insanlarla karşılaştım..
ama hep sevdim sandım.en önemlisi de sevilmeden, sevildiğimi düşündüm.insanları sevdim sandım ama kimse o değildi.Belkide olamazdı.hiçbir göz onun baktığı gibi bakmadı.onun sevdiği gibi sevmedi.onun karıştığı gibi karışmadı.ama ben hep öyle olsun istedim.tapayım ona tek o olsun istedim.ama olmadı kimse kaldıramadı bazı şeyleri.yemedi mi demeliyim ?! ve şimdi biri daha var.severim onu ruhu var.ilgisi var kıskançlığı var.hayalleri var en önemlisi.hayallerimiz var.tanrıçam der. biterim..herşeyin ilki güzeldir inan buda güzeldi..mesafeler umrum olmamalı evet olmamalı ! hiçç..!bazı şeylerin yaşanmasına engel değildi bu ..öyle sevimli yaramazlıklarımız oldu ki kısaydı belki ama güzeldi.yaşanan herşey güzeldi ve ben yaşadığım hiçbirşeyden pişman değilim.joker,darrell,cobain hepsinden birşeyler kattım kendime..Ve şimdi yepyeni bir hayatım var.yepyeni bir ben.. 23,59 o bu saatten nefret eder bende.her sn. daha çok büyüdüğümü söyler ki ben zannetmem.ruhunu feda eder. sahip olduğum en değerli kişisin der.bedenlerimiz ayrı olsa da ruhlarımız hep bir der.herşeyinle beni tamamlıyorsun der.biri beni böyle sevebilir mi gerçekten hala inanamıyorum . sevilen kişi ben olabilir miyim.? uzun bir aradan sonra..belki sade bir söz ama inan kalp atışlarımı değiştirecek kadar güzeldi.hayatta her cümle birçok şeyi anlatmaya yeterli bence.farklı bedenlerde farklı beden başka ruhlarda birbaşka ruh. ve kalbin içinde bir başka kalp daha.hayatın gerçekleri boş bir kahkaha ..insanın en büyük değeridir psikolojik değer.anlatmak istedğim düşünceye daha uygun bir biçim oluşturamıyorum.Ve tanrıya sonsuz şükür. yarattığı ve yaratacak olduğu tüm yaratık ve insanlar için..Ve bu tatlı çocuğu bana bağışladığı için.beyin..kalp..ruh.. hissederse.. sevebilirim !..
Schizophrenia..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder