çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

5 Kasım 2009 Perşembe

aşk neydi ki
bir erkeğin kadına anlattığı palavra mı ?
yoksa karşılıklı aldatma hikayeleri mi ?
aşk neydi ki
bir sandalda öpüşmek mi sevgiliyle?
yoksa el elle gezmek mi farklı bedenlerle ?
aşk neydi ki
kadının tüm hayatını kaplayıp,
erkeğin masallar üzerine kurduğu bir roman mı ?
ya da tam tersi mi ?
aşk neydi ki
sahte yüzler tanımak mı ?
uğruna öldüğün sevgiliyi unutmak için
başkalarıyla olmak mı ?
o ki aşka ihanet etti
öyleyse asın onu !!
aşk buydu ki,
karşılıklı yaşanan ..
uğruna ölmeyi göze alabiliyosan
onu görmediğin her saniye özlüyorsan
bir tanrı bir o diyorsan
aşk buydu ve vazqeçilmezdi!
vazgeçtirildim ..
zorla kendini çaldın benden
beyinsiz düşüncelerine uydum.. ve çektim beni senden ..


RUHSUZDU..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder