çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

12 Kasım 2009 Perşembe

kalem sercan da

Doğum günümdü biliyomusun...
Beni sevdiğini söyleyen herkeze;
Lanet olsun!!
Yalan söylüyolar..
Doğum günümdü biiyomusun...
18.......
18 tane 8760 saat ırzıma geçti hayat
Gebeyim hayattan..
Doğum günümdü biliyomusun...
Evet yoktun sen ama öyleydi işte, ben doğmuştum
Aşklar bitmişti..
Birileri gitmişti..
Ve ben doğdum.
Ölenler oldu,
Ağlayanlar oldu
Ve ben buna rağmen doğdum.
Doğum günümdü biliyomusun...
Ve sen yoktun...
Mesafeler vadı aramızda, aşamayacağımız duvarlar
İmkansız deildi belki ama ona yakındı varlığın.
Acı çekmek belkide kaderimizde vardı.
Doğum günümdü biliyormusun....
Ve ben sana dokunamadım.....




"Sevda gibi kanımda can verirken elimde
Pençe gibi düşümde uy değil uyku değil
Uy değil uyku değil
Bir gül biter içimde
Gecenin tam üçünde -fikret kızılok-"

1 yorum: