çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

12 Kasım 2009 Perşembe

söndü ışıklar.benim gibi gece bekçileri müzik dinler.hayal kurar gelmeyen sevgili başrolü oynar.ben çaresizce beklerim.Ruhum dans ederken gözlerim ağlar.umut eder kapı çalar.kavga çıkar müzik sesi.kapı kapanır.Aldırmam açarım ardından yumruk sesleri.umursamam ben duymam.kulaklığı takarım.aynaya bakarım göz kırparım.saçlarımla oynarım.saçlar yere dökülür.sabah olur annem gelir.''odayı süpür!''küfür edilir, isteksizdir.oda süpürülür.pc açılır.face,msn,org derken akşam olur.ertesigün dayanamam atarım kendimi.süslenir,boyanır evden çıkılır.sahilde bi tur atılır..buğrama giderim karşılıklı bu-bu deriz ! bunaltırım onu içim rahat eder .eve gelirim sonra gece olur.uyumak ölüm olur yatakla boğuşurum! yorganı çekerim korkudan boğulurum.uyurum gece uyanırsam korkarım.uyanırım gölgemden korkarım ! sonra yastığa giderim yastık uyut beni.uyuyana kadar yok maymunlar yok kurbağalar,kargalar,böcekler derken çıldırırım.ortak msj atar uyuyomusun :D kontör yok,kriz var lanet olası her ota boka indirim olur kontöre yok !anlayacağın buyum işte .. hayata bu kadar isteksiz biri..bomboş bir defter verilir eline.önce sevinirsin ben doldurucam diye.sen doldurana kadar senaryo yazılır bile .sonrasını yazmaya bile gerek yok zaten ÖLÜM ANI(+18) VE BEN HALİME GÜLERİM ! (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder