çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

27 Kasım 2009 Cuma

BİR SES VER !

ufak bir ses uzaktan belirdi.
'' iyi bayramlar nur .. '' delirtti beni bu msj ..Ve tüm olaylar bayramlardan nefret ediyorum biliyor musun? insan seslerinden tanımadğın yüzlerin sana gülümsemesi.saçmalıklar bayram telaşı.yok misafirlikmiş.yoğun kalabalık. eski bayramları özledim dedemin bana verdiği şekerleri özledim..dedemin saçlarını taramayı
elini öpmeyi özledim dede ellerini ! yüzünü görmeyi yıllardır göremediğim. sen başkaydın hep.hep özeldin.kimse sen değildi olamazdıda.ben seni özledim dede! beni savunmanı annem kızdığında.beni sevmeni özledim,saçlarımı okşamanı.seni o iğrenç toprağın altında görmeye dayanamıyorum anlıyomusun! sen orayı haketmedin! biz sensizliği haketmedik.biz küçüktük. sana öyle ihtiyacımz vardı ki. anlatamam hele de buğra . oseni hiç görmedi dede o kadar isterdik ki görmeni.gözleri,saçları,elleri aynı sen. Sana öyle ihtiyacımız var ki anlatamam. boşluğun asla dolmadı yıllardır.
dedim ya sen hep başkaydın.dede resimlerine bakamıyorum inan .sensiz kaçıncı bayram bu sayamadığım. saymak istemediğim kaçıncı bayram. onlar hak etti ölmeyi sen değil.!

SENİ ÖYLE ÖZLEDİM Kİ..

yoktun yine ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder