çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

5 Kasım 2009 Perşembe

kalem sercan da

Nefret!
Nefret!
Nefret!
İnsan dışkısı -bok- bakıyor gözleriniz..
Ve hepiniz inananamıyacak kadar yalancısınız..
Oysa ben sadece güzel bir gün, güzel bir saat, güzel bir an istemiştim aranızda. Çok geç artık. Bikere işlemiş içime hayat, kaçamıyorum!! Bıktım artık alınteriyle yarattıklarıma tecavüz etmenize.. Aşkımı, mutluluğumu, masumiyetimi o temiz çocukluğu becermenizden bıktım..
Siz...Evet siz!
Paslanmış beyniniz ve durmak bilmez iştahınız..
Evet işte tepeden tırnağa sizin eserinizim.
Tepeden tırnağa öfkeli..
Tepeden tırnağa saygısız..
Tepeden tırnağa Hayal kırıklığı..
Ben olamam sizingibi. Olmayacağım hiçbir zamanda.
Göç be dünya kahpe bedeninden..
GÖÇ ARTIK!!!
Seni öldüremem belki ama... belki kendimi.. belki belki...
Belliki cesaretimide aldın.
Gidemediğin yerde durmakta erdemdir.Gidemiyorum artık. Nolur kır ayaklarımı. Başka türlü batmaz bu gemi. Batır benide batırdığın hayallerim gibi. Batır benide diğer batırdığın hayatlar gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder