çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

11 Kasım 2009 Çarşamba

JKR ** NoRa 04-09

Bir varoluş hikayesidir hayat . sigaranın ilk nefesi kadar tatlı, zifiri kadar can alıcıdır ! (+++++)
sessizliğim..suskunluğum..sevdiklerim..sevmediklerim..uğruna öldüklerim..verdiğim değerde ve alınan değerde üzüldüğüm..acı çektiklerim..nefes alışlar..terketmeler..aldatmalar..seviyesizleşmeler..yalandan yere sevmeler..argo konuşmalar.. ve dibine s*çılan bir hayat ! beynimi kemiren bir çok soru işareti..
sevilenlerin kayboluşları .. bedende hissedilen müzikler.. ruhuna hitap edilen şarkılar..nefretler..öfkeler..fahişeler..kimse görmedi mi ? kimse duymadı mı bunları ? sen neden sessiz kaldın bu kadar joker ! ? hayatla hala iç içesin .. hiç mi canını yakan olmadı .. bilirsin seni en iyi ben tanırım ! beni de sen .. hep mi suskunsun ! hayır bu geçmiş olmamalı .. geçmiş bu kadar sessiz,bu kadar öfkeli bir geçmiş bu kadar nefret dolu olmamalı .. sen hak etmedin hçbirşeyi sen mutlu olamazsın ! sadece ben sensiz kalmadım .. beyninde ki bütün düşüncelere nokta koyuldu ardından . ben üzülmedim ayrılığına .. öldürdün beni sen .. tükendim ..
herkes sana benzerdi.. herkes sendi.. senin taklitçin.. yürüyüşünü,o aksi bakışların bile taklit edilirdi ! sen kimdin ? ben seni nasıl tanımıştım.. defolup gittiğin gün beynimde sana ait ne varsa yok ettim. gitmene izin verdim sustum ama nefret ettim senden.öldürmek istedim o an.ama ben kendimi öldürmüşüm meğer.. aşifte bi şehirdi istanbul ..7sinde neyse 70inde de oydu ! çıkaramadı seni rahminden yuttu istanbul..
çünkü yok etmeliydi seni ki birdaha çıkmamalıydın karşıma. kmse bana joker dememeliydi.hiç kimse !! bugün 12yi vurunca saat 4sene olucak seni tanımama ! keşke dememek için zor tutuyorum kendimi.ben sana beddua etmedim ! anlaşılan o ki sendin o kuyumu kazan..halime bak çamura bulanmış çaresizce bi el uzatmasını bekliyorum birinin. Gitmek kaybetmektir..! giden sendin peki ben neden kaybettim.??
ruhumdun ! ruhsuz bıraktın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder