çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

8 Kasım 2009 Pazar

aşKa antipati duymak ...
birini seviyorum öfkeli ..
öyle biri ki dünyası bütün olumsuzluklarla kurulu .
ama seviyorum ! bence herkesten farklıydı o
gözleri,saçları olsun ama farklıydı ..
ya da benim paranoyalarım :/
öyle birisini seviyorum ki
alçak düşünceleriyle isteksiz iç içe olduğum
ve öyle biri ki ;
hayatımı ellerine bir oyuncak gibi bağışlayablrdm
istemedi !
konuşurdu saatlerce ..
susmak bilmezdi ..
hayal bildği sahte masalları vardı
bana anlatırdı..
benimle birlikte oda inanırdı .
yalandı !
ama aptal bi oyuncaktı oynadığı .
ruhsuz,cansız ve bir okadar sahte !
bunuda es geçtim sevmeye devam ..
kısa bir süre içinde deli gibi aşık olmaya az kaldı
diyecektim ki ;
bize ayrılan sürenin sonuna geldik !
izledğim yoldasın !
herzaman gördğüm !
ömrümün sonuna kadar görücek olduğum !
sahte sevgilim ..... !
yorgundu düşlerim hergecem ağlardı .. içimdeki nefret isteksizin her geçen gün genişliyordu .istemezdim böyle olmasını ama tesellim yoktu .terkedişler,gözyaşları,nefret dolu gözler,öfkeler katletti yüreğimi .
ihtiyacım olan kişi ellerindi . ruh bildi başka bedenleri !
içimdeki onu hçbrzmn farkedemedi .. etmesinde zaten . ve şimdi o biri yalnız !
istese olabilir benimle ama isteksiz..anlatmaya çalştın bazı şeyleri ama gelmedi içimden dinlemek .. çnkü anlatıcakların yine ya bi masal ya da bi senaryoydu ..
nefes alışlarım,kalp atışlarım azaldı ..hissediyorum ..mezara doğru yol aldı düşlerim !beni seven çok az kşi kaldı..tekrar söylüyorum bunun tek suçlusu benim !
seni sevmek istedim ..sana ulaşmak istedim ve yaptım da ! ta kii sen içindeki hiç olmayan beni eksilerden silene kadar ! yani beni öldürene kadar ..hançer gibi o ses tonunu bana bağışlayarak .haykırışlarımı duydu herkes ! ağlayışlarıma izin vermediler !benimle birlikte acı çektiler !isyan ettiler sana !savaştılar seninle haberin yok ! sen takmassın hiç .. ilişkilerinin ardından gülersin ..hep böyle misin sen ?!şimdi içimde yaşayan bir ölü var .. koskocaman bir acı yığını içim.ürkek gözleryle bakıyor sana ! yanımda kal diyebilmen için nasıl fedakarlıklarım olurdu bilemezsin ! çok birşey istemedim tanrım senden !
ya onun kalbinde kalıcaktım
ya da ölümü göze alıcaktım ..
seni severken bil istemedin .
hayat aldı beni gömdü toprağın altına ve orda canlı bir bedenim .
değersiz .. nefessiz !
hayatım böyle sıfatsız devam edicekse bir nokta koymak beni güçlendirir .
şimdi gidiyorum adeta.. sonsuzluğa yol aldımm .. fahişelerle dolu hayatınız size kalsın ! pişmanlığım yok hiçbirşeye karşıt..çünkü sevdiğim biri bu kadar hain olmamalıydı ! benim sevdiğim adam sen değildin !
sen olmamalıydın ...
büyük bir ceza veririm sana ..!
beni benden alır.. seni sana gömerim !
.....

'' Siyahı severdim hep birde gece mavisini ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder