çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

25 Kasım 2009 Çarşamba

bedenim ruhumu taşıyamıyor artık.eridi ruhum uğrunda.gördüm bugun sözlerin hiçbir anlamı yokmuş fark ettim.öyle baktı ki..gurur olmasa geçer karşına hıçkıra hıçkıra ağlardım ama bu ilk değil ilk gidiş değildi bu bedenim alıştı artık terk edişlere.
sende mi be ????? sende mi ! .. bu defa unutmak gerçekten çok güç.bakamadım sana sen sinirlendin belki ama inan böyle olması gerekti içimde anlam veremediğim öyle sert isyanlar var ki..sustum,içime attım.içime atmaktan delirmek üzereyim! artık bir ses ver diye yalvarıcağım nerdeyse.ama sen o değerini kaybettirdin.keşke yine sessiz kalsaydın da bu duruma gelmeseydik. sadece gözlerin konuşsaydı benimle eskisi gibi.ben öyle heyecanlansaydım da böylesine acı çekmeseydim. ruhum ağlama sil gözyaşlarını.ben öldün sandım ama sen benden de güçlüymüşsün anladım.olsun ben yine severim seni tüm zorluklarınla.tüm benliğimle.ilk değildi bu başıma gelenler.2.kez eridi ruhum ayaklar altında.parçalandı. sevmek zordu sevmek çok zordu peki sevilmek ?! ikiside eşitmiydi.sevilseydim,severdim.ama seviyorum işte ötesi yok.ölüm bekletme beni daha fazla. halim gerçekten harap oldu.ızdırap dolu son 2 yıl..beni benden yeteri kadar çaldı.suskunluğum,sessizliğim işte bu yüzden bende istemem mi eski ben olmayı ?! ama elimde değil. yutkunamıyorum bile kelimelerin ardından. insanlar çok itici geliyor farklı yüzler tanımak istemiyorum. esmermiş sarışınmış umrumda değil kimse! adını söyleyemediğim ama çok çok ruhumu uğruna bağışlayacak kadar çok sevdiğim 3 kişi ! benliğimde benim olan 3 kişi. ben ölmeden öldürmeyin kendinizi..dayanamayacağım tek şey..öyle özlediki kalbim ve ruhum .! yanımda kal ne olur.. sen! sana diyorum!nokta koydum en güzel günlerime sayenizde .
RAHAT OLSUN HERKES !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder