çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi


yalnızım...

bana git ve sonra da kal demiştin.Bir sözünle ittiğin o uçurumdan son anda yakaladığın ellerimle çekip çıkardın beni..o gece kollarında gözyaşlarına boğulmamın sebebini hiç anlayamadın.o ''kal''ın benim için önemini hiç bilmedin.

Ve şimdi yalnızsın...

bilsen ne çok suçluyorum kendimi bunun için.bir bilsen ne kadar çok acı çekiyorum..Ne olur affet beniböyle büyük bir aşkla severek seni en büyük acımasızlığı ben yapıyorum..Affet beni sevgili..

dinlediğim müzikler,tıpkı maç öncesi söylenilen bir marş gibi geliyorlar artık ruhuma..Ben kıstıkça o daha çok çoğalıyordu beynimde..çok sıkılıyorum bu ara ağzımın kulaklarıma varmasına ihtiyacı var fazlasıyla..

zaman bile uyudu artık..kapatmalıyım gözlerimi sensizliğe..

STRESS,HER YÖNDEN..

Bir mucizeye ihtiyaç var şimdi..

TANRIM !

yalvarırım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder