çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

11 Mart 2010 Perşembe

biz kendimizden başka kimseyi sevemedik
sorunda buydu ya zaten..
karşılıklı can yakmalarımızın sebebi.
çok zaman geçti sonra
ne izi kaldı ayak izlerinin
ne sesin beynimde..
hiç bir belirtine yer yoktu
ne kadarını susmuştuk konuştuklarımızın
veya da ne kadarını konuşmuştuk susmaktan fırsat bulup
konuşulacak çok şey vardı belki yarım kalan ..
şimdi öyle düşünmüyorum en azından
sevdim sonunun olmadığını bile bile
saçmalamışım..
senden sonra duygularımın kaybolduğuna inanmıştım
yanılmışım..
ben böyle de mutluyum ..
adam gibi muamele görüyorum
en azından..
kimseye de
hee bi de yağmura alıştım sanki
ıslanmaya
zevk aldım,hoşuma gitti.
annem saçlarımı taradı
özlemişim ellerini..
ama beynim hala ağrıyo
olucak o kadar ..
sivilcelerim arttı
sivilcelerim olmadan asla !

özlemek ..
berbat bi duyguymuş pes !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder