çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

17 Mart 2010 Çarşamba

Duvarlarıma sinmiş gözlerinin rengi
baktıkca sen,yaklaştıkca kokun var.
her adımımda kanıyorum sana,bitiyorum,eriyorum.
bir şarap misali eskiyorum yüreğinde.
yalan sevgilinin yalan sözleri var elimde
yalan mektupları..
şimdi bir renk daha lazım bana
siyahın rengini bozmadan
karaya uygun bir renk
ruhumu boyamak için
hergün o korku dolu yatağımdan kalkıp,
aynaya baktığım da
karşımda suratına hüzün çökmüş
yılların yorgunluğunu taşıyan,
bir kadın olarak görüyorum kendimi.
bir çığlık atmak ister derinliklerim
avazım çıktığınca..
müziğin sesini arttırısın duymaz kimse isyanını
ve yeni bir hayat dilersin kendine.
hayata yeniden merhaba demek için bu kaçıncı
''selamdı''
•••• HATIRLAMIYORUM••••



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder