çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi

Güzel gözlü güzel çocukSeni rüyamda gördümSonra birinden duydumGeri dönmüşsünAradıgını bulamamış üzülmüşsünSonra birinden duydumBeni sormuşsunSaçımı siyaha boyadımFena olmadıBence görsen beğenirsinBelki karşılaşırız aptal bir bardaBelki de dönüp bakmazsınHiç olur muHiç olur muOlur muGüzel gözlü çocukUnuttun mu sadece bi öpücükleAşık olduğumuŞimdi herşey yanmış kül olmuşZamanımız yokSen yanlız ben yanlızOlur muKaç yıl önceydiBize çarpan şey neydiAnlatmaya utanacak kadar iyiydiDudakların parmaklarınSonra karanlık bir sokakta bağırdım sanaBence tam bir korkaksınHiç olur muHiç olur muOlur mu Güzel gözlü çocukUnuttun mu sadece bi öpücükleAşık olduğumuŞimdi herşey yanmış kül olmuşZamanımız yokSen yanlız ben yanlızOlur mu..

Canını Seven Kaçsın
A.aslm..
yeri bende saklı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder