çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi

içim de bir his var yine de mutluluğa karşı ufakta olsa sınava son 1 gün..umarım,inş..dağılmadan biz bir yerlere..
o kadar değişik duygularım var ki.. bugün yine güzeldi.ya markette patlıcan morunu gözteriyodum kuzene sonra kadının biri patlıcan dedin bana diye tutturdu yok size demedim diyorum hala geliyo üzerime çatlak. şaka yaptm dedi sonra aman ne komik bnde şaka yapmştm zaten ona .D bildiğin patlıcan yani .D aşk ta neymiş?..şuan için huzurluyum ama belli de olmuyor ruhuma her an patlak verebilirim.düşünmeye de gerek yok aslında ben çizmiyorum hedeflerimi hayat vermiş elime uyup duruyorum ona !.
Herkesi çok özledim...
Ruhum seni de..
üzgnm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder