çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi

ne gereği var ki..hiç bir şeye gerek yok aslında ya da ben duymuyorum bu ara söz vermiştim kendime bir çok şey için tutamadım..Bugün sabahtan belliydi bir şeylerin(-) olucağı..uyandım annemle bi patlak verdi girdik birbirimize.sonra çıktım evden rahatladım biraz geldim yine..yine..yine..yinee..yapacak hiç bir şey yok..yok yapacak bir şey..tek derdim zaman benim,tek sorunum zaman..geçmek bilmeyen aksine geçse de kötü ilerleyen pis bir illetti zaman bana göre..denizdeki dalgalar iyi geldi kıyıya vurdukça esti rüzgar yüzüme,estikce kendime geldim..
aslında mutlu olmak için bi sebebim olmadığı gibi mutsuz olmam için de yok.. ya da ne bileyim iştee.. :/
dinlendirici gözlüklerimi buldum sıkıntıdan boyadım bordoya.. fena olmadı ..
bir de..
büyük izler var hala odamın her bir köşesinde..bir kaç resim..bir kaç mektup kalan elimde..en sevdiğim mevsimde gittin benden.. sana en çok ihtiyacım olduğu zamandı o zamanlar..şimdi bakıyorum o fotoğraflara masum bir gülüşün var..o zamanlar öyleydin ya hani gülerdin herşeye..ben sakızını istemiştim senin.sen al demiştin vermiştin bana ben ''bi tadıyım demiştim '' çok gülmüştün ona bugün de aklıma o geldi..bir de denizin en dibindeydik hani bir haziran başıydı en sonundaydık merdivenlerin parmak uçlarımızda deniz..o gün çok özenmiştim kendime..son günlerimizdi anlamamam imkansızdı..uzun uzun bakıştık,uzun uzun konuştuk o gün..inan o kadar çok sözüm vardı ki sana söylemek istediğim ve senin tek bir sözünle boğazıma düğümlediğim..o gün işte ilk defa ''Git '' dedin bana
''Git Nur sana daha çok aşık olmadan git ! '' bu cümle o kadar düşündürmüştü ki beni..biliyordum ayrılacaktık ama bu kadar erken miydi vedan?..o dakikalar bitmişti..sonra o beni eve bıraktı yürüdü benimle yol boyunca konuşmadık hiç ben baktım ona yürürken yine sinirliydi ilk gün ki gibi..ben eğdim başımı o baktı bana hiç karşılaşmadı bakışlarımız ama o anı da sevdim ben sen vardın.. EN sevdiğim ! artık kaybedecek hiç bir şeyim yoktu..
kaybetmiştim seni belki sonsuza dek..belki ebediyen..ama hala ruhumun bir şehri saklıydı sende..
gördün mü bak joker ölüyorum derdin hep bana ölmekten daha beteri de varmış !
Defalarca kaçtım senden,defalarca yakalandım..ama hep kırıktı kalpler,buruktu..Ve şuan karşılıksız bir aşk benim sana beslediğim..uzun zaman oldu karşılaşmayalı..uzun zaman oldu gözlerini görmeyeli..bakışlarını özledim,kirpiklerini..kıvırcık saçlarını özledim ben senin..Zaman ne çok değiştirmiş seni her güzel özelliğini kaybetmişsin..Belki bende..senden sonra çok şeyi kaybettim ben..Bol kahkahalarım oldu..Bol bol eğlendiğim dakikalar oldu..ama bir güne sensiz başlamadım..adını söylemediğim bir günüm geçmedi..adını söyleyemem,sende bilme !..yeteri kadar yenildim bu aşka,yeteri kadar yara aldım..Geçmeli artık bu stres,kalbimdeki bu acı dinmeli !
uzaklara dalıp gidişlerim var şimdi senden son kalan bir de gözyaşlarım..Başkada eser yok gidişinden arda kalan..
hiç biri olmasaydı gülmeseydi yüzüm ama sen olsaydın her gün ağlamaya razıydım inan..ama olsaydın işte sevgili..
ruhumda gizlediğim kadar seni birebir yaşasaydık içimdeki aşkı korkma bu sefer beni sevmeni istemem senden
bende ki bu his yeter ikimize de..sensiz geçirdiğm 11. ay bu mayısta tam bir sene.. artık son ümidimide yitirdim..
gittin...Ve bir daha gelmemek üzere...
uzaklardasın çok..
belki de çok yakın da..
bir ses ver diye yalvarmam artık sana sus ama kal..gitmek yakışmadı sana...
senin değil ! seni benden alanların gülmesin yüzü..senin değil onların yansın canı !
Seni çok sevdim !
Seni herşeyden çok sevdim..
Ve hep bil istedim bunu..
Hala dün gibi o gün gibi seviyorum seni..
ama bu sefer gizli senden olduğu gibi herkesten...
elveda ruhumu adadığım ömrüm..!
bir kez daha elveda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder