çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

1 Mart 2010 Pazartesi

küçük bir kız çocuğu ..
arada ağlar
güler arada..
ne istediğini bilmeden..
istediği şeyler eline geçer
bi zaman sonra yine ağlar
ama elindekini kaybetmek istemez ya
öyleyim !
hala ne olduğuna anlam veremediğim gözyaşlarım var
durmaksızın kirpiklerimi ıslatan..
yorgun düşüncelerim var hayata yönelten beni
yeniden ..
bir başlangıç kurdum kendime ,
ilerliyorum.
mutlu muyum ?
evet.şuan için.
ilerisini bilemem,kimsenin bilmediği gibi.
yukarılardan biri görüyor,izliyor beni
bilirim.
belki de
''sevda fışkırması yaşayacak bu yürek. heyecanlar, seni seviyorum diyecek. bakışlar,
seni seviyorum bakacak ''
belki de
değişecek hayatım yeniden ..
yeni bir başlangıç daha yaşayacağım..
ama ısrarlıyım bu kez..
ya senle ya seninle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder