çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi

bugün yine çok tuhaf duygularla karşındayım yine..Ne olduğunu ve ne olacağını bilmediğim bir kaç hisle birlikteyim..içim acıyo,ruhum daralıyo bugün yine..Ondan haber var görmüş onu,görmüş ! ONU ! ..
o kadar yorgun ki düşlerim Ve bi o kadar karışıkki kendimi dans ediyoken ağlarken buldum sonra yine güldüm ve şimdi yine aslında seviyorum seni hala,herşeye rağmen ama dedim ya hep içimde asla bitmene izin vermiycem ama olmuyo işte denedik defalarca..böylesi dha iyi hem zarar vermiyoruz birbirimize..sen başka alemlerdesin ben apayrı..sorma nolur yokluğumda ne yaptın diye bana ?! Bu halde cevaplamam doğru değil bu soruyu..sana yalan söylerim sil diye beni o beyninde ufak dahii yerim varsa sil diye beni..sen varken nefret ederdim yağmurdan..
şimdi ne kadar anlam taşıyor benim için bi bilsen..herkes seni soruyo bana,en yakın arkadaşına soruyorum seni ve bugün yine ''Bana onu anlat okan ! '' dedim liseye ilk başladığın andan itibaren başladı anlatmaya seni..
devam et okan hep anlat dedim..devam etti,anlattı..ben ağladım o anlattı seni bana ağladığımı bilmeden..
siyah bir örtü kapladı bedenimi şimdi..odamın her köşesinde izlerin var..nereye baksam sen ! nereye baksam gözlerin,nereye baksam bakışların..Gittiğin günden beri hiç bir şey değişmedi..yine aynı özlüyorum seni ve yine aynı seviyorum..gittiğin gün gibi ağlıyorum seni özlerken..uğrunda ağlamak bile rahatlatıyo bazen..
bugün yine seni çok özledim ben
bugün yine uğrunda öldüm ben
Ve bugün güne yine ''sEN'' diye başladım...
tek korkum sensin benim,tek korkum unutman,çıkarman aklından..
sevdiğimi,seveceğimi sandım senden sonra herkesi sevdim de birini.Ama ben seni özledim yine de sen gibi değildi kimse..senin gibi kimse sevmedi beni..bekledim gittiğin günden beri..Bİ UMUT BESLİYORUM İÇİMDE..
BELKİİ...BELKİİ..BİR İHTİMAL GELİRSİN DİYE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder