çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi

Bir kaç s(en)den ibaret lll


bugün..yarın..Diğer gün..ondan sonraki gün..Ve biterse günler sileceğim seni aklımdan geçmişimi özlememe yardım eden ne varsa kaldırıp atıcam çöpe..çok değil bak 1 seneyi tamamlıyor ruhum sensiz..çok az kaldı ufaktanda ufak bir zaman..acıyı da derdi de severdim ben seninle..koskoca aptallıklarım!boşuboşuna geçen kırgınlıklarla dolu yıllarım..

üvey bir sevgiliydin bana o misali davranırdın..ama korkuyorum yine de geçmişim gözler önüne geldikçe..öyle yorgun ki düşlerim böyle seni anlata anlata bitiremiyorum ya ona acıyorum,birazda kendime..zaman çok çabuk kirletiyor insanları..yaş ilerledikçe nefret ve aşk aynı yerlerde büyüyorlar..yine de görmemeliyim seni inan dayanamam..uykuya muhtaç gözlerim kapanmak nedir bilmiyor yine ..avazımın çıktığınca esnesemde uyuyamıyorum ..!uyuyamadıkça ben zararım kendime..boğazlarım da kötü öksür öksür.. ciğerlerim söküldü. .@

bir de bugün güzeldii..'biz' olunca güzel..

Ve bunu ben 2006 da onun yıllığına yazmıştım...

çaresizlik öğrenilmiştir başarılı olmakta öğrenilebilir.sende sandığımdan da fazlası var.gelebileceğin en iyi yerde değilsin.yeni bir hayat için gereken yeni bir akıldır.doğru şeyi yapmak için yanlış şeye gerek yoktur.Rüzgarı suçlamayı bırakyelkenleri kullanmayı öğren..çünkü biz seninle bunları öğrendik..seyirci koltuğundan sıkıldıysan sahneye çık..zirvede her zaman yeni bir kişiye daha yer vardır.başkaları yapabildiyse sende yaparsın.herşey seninle başlar,seninle biter..hayatta ya tozu dumana katarsın,ya da tozu dumanı yutarsın seçim senin..unutma ki her arkanı döndüğünde yanında olucam..seni seviyorum bitanemm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder