çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

15 Mart 2010 Pazartesi

şimdi gel gör bi bak hayatımı
oyuncağı oldu belki de farklı bedenlerin
artık seni suçlayamam daha fazla
aynaya baktığım da gördüğüm
sadece ve sadece benim eserimdi.
bugünle birlikte hergün yıkık benim günlerim
Ve bitti..
defalarca da bitmişti daha öncesinde.
senin hep kızgındı bakışların,
benimse bi okadar korkak..
bu sefer yalvarmadım sana
''Bırakma beni ! ''
oysa ne çok söylemek istemiştim.
şimdi düşünüyorum da bazı şeyleri
sonu kötü de olsa ,güzeldi..
çünkü sen vardın,biz vardık..
korkardım hep sensizlikten ben
sensiz hiç bu kadar uzun zaman geçirmedim
Ve bu sefer de herkesin düşündüğü gibi düşünüyorum bende.
'' Artık çok geç ! ''
kader deyipte geçemem ..
sorumlusu
sen ve bendik bu ayrılığın
ve en çokta sendin..
sen istedin
ömrün yettiğince mutlu ol sevgili..
bi yarın hala bende saklı
o emanetin içimde bir kız çocuğu gibi
büyümekte benimle birlikte
merak etme.
çok uzaklarda olsan da sadece şunu bil;
'' Bendeki sen asla bitmezsin,tükenmezsin,
dünlerde nasıl sevdiysem seni,hala öylesin bende.
ruhum hala sen krizlerinde.unutma bu bir vede değil,ruhum daima seninle .. ''


..onu nasıl özlediğimi asla bilmesin
tek isteğim bu senden tanrım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder