çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

21 Mart 2010 Pazar


çevremde hep gülüyorum,hemde hiç susmadan
avazım çıktığınca..
seviyorum da bunu..
aslında içim paramparça
gözlerim kanlanmış artık
yılların verdiği en güzel hediye bana bu
kıpkırmızı gözler..
sensiz saniyelerime bile tahammülüm yoktu benim.
bak ne çabuk geçti zaman sensiz 11 ay..
sensizlik nedir bilmezdim hiç.
ne kadar sık görüşürsek,
o kadar çok kavga ederdik seninle.
seninle kavga etmeyi bile özledim..
ama sadece içimde özledim bunu
bir daha başlamak mı ?
ASLA !
ama ne bileyim,öyle işte..
ruhumda kapanmayan yaralar var hala
sensizliği ben seçmedim veya da biz..
hayır hayır..
sadece sana aitti bu suç..
tahmnin dahi edemezdim inan
bu durumda olacağımızı..
ama olduk..
pişman değilim..
ellerimle yüzünü okşadığım için,
seni bu kadar çok sevdiğim için pişman değilim..
Ve yine o şarkı ...
sen gittin..
Ve
senden sonra aşk benden uzaktı hep !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder