çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi

kabullenemiyorum hala gidişini..gün geçtikce daha zor..daha çok acıtıyor canımı..daha kötüye gidiyor herşey..içimdeki senden kurtulabilecek miyim ben ? duygularımıda aldın giderken sana hissettiklerim hepsi birer birer yok olmuş farklı kişiler tanıdıkca anladım..gerçekten çok zor birşeymiş sensizlik..bu kalp ağrısı hiç dinmiycek belli ki..her defasında o ellerimizi birleştiren şey,nasıl olurda şimdi yok olur biranda..
''kaybettim '' demişsin,isyan eder gibi,mecbur kalır gibi neydi seni zorlayan bu kadar .. geçmişe baktıkca ilerlemiyor geleceğim hiç bir zaman.harcadığımız zamanları yeniden yaşayabilseydik keşke..ben razıyım yine ayrılıklar yaşamaya çektiğim acının adı ''sEN olsun yeter..'' bir çok kişi girdi kalbine..her birini sevdin sen beni sevdiğin gibi..
benimde oldu senden sonra tanıdığım insanlar ama sen değillerdi olamazlardı..sensiz herşey acı verdi..gittiğinde gözlerim yağmur dolusunca aktı durmaksızın..
Ben Gitme dedim defalarca !
Hep bahanelerin oldu farklı kişileri sevmek için.
Gittin,gitmek için geldiğini belirterek..
Artık susuyorum..
susmalarımın altında koskoca öfkelerim var sana beslediğim..çık karşıma son kez de olsa çık artık !!
senden kaçtıkca daha çok kilitleniyorum sana..daha çok özlüyorum..
kesin birşeyler oluyor
bilmediğim !!
HİSSEDİYORUMM..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder