çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

24 Mart 2010 Çarşamba

Artık sorunum kalmadı ..
tüm nefretlerimi kustum hayata
boynumu eğmiyorum hiç bir soruna
güçlüyüm..

doğru insanı sevmem ben deliyi severim,küfürbazı hırslı,kötü kadınları..
ellerinde şarap şişeleriyle o yana bu yana gidenlerii..
severim,gülerim onlarla konuşmak çok eğlendiriyo beni.
serseriyi severim serserinin de serserisini kopukları..onların yanında rahatım annemin de deyişiyle ''soytarıyım '' ..
vucudumdaki en sevdiğim şey tırnaklarım..
yasak,kural bilmeyenleri severim inatçıları..
bi de makyajı akan kadınları..

kimim ben ??
bugün ne günlerden?? ..

deliyi seviyorum delirmeyi. it kuzenimi seviyorm !
bir de hayal kurmayı ,kahramanı sen olunca
kucak dolusu sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder