çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

5 Mart 2010 Cuma

ve anladım ki
bu uyumsuz dünyaya hepimiz birer masaldık..
herşeye rağmen hala bir umudum var
hala bir çocuk gibi yaşama sevincim.
olur olmaz şeylere gözyaşı dökmeler
karanlıklara boğuluyor bedenim
hayat benden öncede böylemiydi?
yoksa sonradan mı değişti.?
gözümü kırpmadan bir sabah daha
kırık bir ayna,kırmızı bir ruj ve karmakarışık saçlar
ve bitkin bir ben daha..
yıllar önce hiç böyle bir soru sormamıştım kendime,
''bu ben miyim?"
bir sürü makyaj malzemesi ile karaladım yüzümü
bu bendim,o da,şimdi çekip giden de..
geçmişimi özlemekten korkuyorum..
hep keşke demekten.
önceden bir masalın içinde bir rolüm vardı
şimdi ise bir masala muhtaç cocuk misali yaşıyorum hayatı.
kaç kişi kaldı ki benliğim de
çekip gidesim var biryerlere..o biryerlerden de uzaklaşasım.
meçhul bir yolda sadece yürümek
bir çok şeyden kaçarı böylece evet
peki ya kendimden ..
ASLA !
ya da tek bir yolu var bilirim..
nedeni,
ölüm olan...


Hayalperest
Hayalperest !


Nora Nur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder