çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi

yorucu bi gündü..
sabah uyandım..
kuzenle buluştum..
erkek lisesine gittik
öyle böyle değil
gözlerimi açtım
''ne oluyo lan ! ''
bi pitbull..
bir top.
maç ediyorlar
topu önümüze attılar
büşrayı görüceksin .d .v
yarılmamak elde değil :D
sonraaa..
gtiik işte yemek yedik
:)
yoktuu ya evde yoktu sonra
ben onu o zamanda beğeniyordum dedim
bir kahkaha ki karşımızda
ay yok yanımızda :))
duymadı ama evet evet duymadı
eve geldim..
bi smoke.
sonra ufuklara geçtim
tatlı krizi tuttu 10 baklavaya 10 Lra.
değdi mi laa..
sonra batak oynadık..
baskt fln az önce geldim
yorucu bi gündü :/
çok tepindim..
i uykular..
ellerinden öperim tanrım !..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder