çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi

sen diye birşey yok diyebilseydim eğer işte o zaman en büyük ödülünü bağışlayabilirdim ruhuma..Ama ne yazık ki bazı şeyleri unutamıyorum..Aslında unutmaya da çalışmıyorum..Sen ve ayrılığın benimle birlikte büyüyor..
hiç bir şeye çağre yok bu dünyada ! tıpkı sana duyduğum özleme olmadığı gibi..gün geçtikce daha çok özlüyorum seni daha çok arzuluyorum..''Gel,kal ve bir daha hiç gitme !.'' Keşke..bu 2 gündür yine tuttu sen krizlerim dinmek bilmedi bu acı..hissediyorum..seni başka bedenlerde..başkalarında..sabah uyanırdım güneş yeni doğardı seninle..sen işe giderdin arardın beni bbir fırça atardın bana bütün uykumu kaçırıdın sonra ''sen uyu tamam'' derdin bana uyumazdım,uyuyamazdım..çıkış saatlerini beklerdim hep bir heyecanla saati sayardım..düşünüyorum..o dakikaları özlüyorum..ufak tartışmalarımızda senin için döktüğüm gözyaşlarımı özlüyorum..olsan da burda ağlasam hergün ! kalbime bir sor..nasılda özlüyor seni..öyle acı çekiyorum ki sana belli etmeden..
Gel Artık !
ya da kabulleneyim artık sensizliği !
Özlüyorum..
Her nefes alışımda daha çok !
Her nefes alışını bildiğim de daha çok !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder