çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

29 Mart 2010 Pazartesi


BİR KAÇ S(EN)DEN İBARET !


bugün seni gördüm..inanabiliyor musun? resim de olsa yeniydi-yeniydin..Ve hala gözlerimin önünde ellerin..Bazen düşünüyorum o kadar ortak yönlerimiz vardı ki yarım kalan..otobüste müzik dinlerken omzumda uyuduğun gün,bugün gibi aklımda !baktım resimlerine benim değildin bu kez..kim bilir kiminleydin..bende değildin,benim değildin,ellerindin bu sefer..saçlarını daha çok kestirmiş ve daha çok zayıflamışsın..siyahlar vardı üzerinde asildi yine,aksiydin..ben senin en çok aksi olmanı sevmiştim,sinirlenişini..iyi anlarını sevdiğim gibi kötü anlarını da sevdim seni..ufak tefek tartışmalarımızı hatta ayrıldıktan sonra ilk buluşmamızı..Durakta beklemiştin beni bir mayıs ayıydı ayrıldığımız gibi kavuşmamızda mayıstı ! ben yaklaştıkca sana her adımımda daha çok artardı kalp atışlarım..sonra geldim..sen oturuyodun ayakkabıların değmişti ayakkabılarına o an ölseydim yanında şimdiyi görmeseydimm keşke..sonra o anki sarılışını unutamam ruhum ! bana hiç öylesine sarılmamıştın hiç sanmıştım ki..neyse..yine aynı şeyler işte her aşka başlarken bitmeyecek gibilerinden düşünceler..!Senden gitmeme izin ver..bak hala nefret etmiyorum senden o kadar şeye rağmen hala ufak bir his besliyor kalbim sana karşı..benimle birlikte büyüyen hislerimleyim şimdi..Bu benim..Bir de ayrıldığımız gün sarılmıştın bana ..

'' Sanki bugün son günmüş gibi,dolu dolu yaşamak istiyorum ben ! '' tam o arada elimi aldın avuç içlerine..

ağlamak geldi içimden sustum..daha fazla gözyaşı dökemezdim uğruna ama dayanamadım bir uçurum kenarındayız o kadar yüksekki altı deniz bir kayalıkta otrduk.sarıldın bana ve elime ayrıldığımızda yazdığın o mektubu verdin her an yanımda taşıdığım hala..açtım onu ..okumaya başladım her harfini tek tek anımsadım..ağladım,sildin gözyaşlarımı ellerinle..ağladın ben sildim..yalan gözyaşları !..sevdiğim uğruna öldüğüm kızı kaybettim demişsin..

insan uğrunda öldüğü birini kaybedemez .... ! senin yaptığını başkası yapsaydı umrumda olmazdı .. ama sen yaptıysan ''sen ! '' benim tanıdığım .... kimseye güvenemem artık! yakışmadı sana..Sen ki ayaklarıma eğilen okul bahçelerindeyken daha lisedeyken bunları yapan sen şimdi ... inanılır gibi değil.. kıyamam diyodun hep ! nerde o sözlerin..sen baştan bir yalandın ! en başından bu aşkın. hani masal olmadan önceki halin..EN büyük,EN güvendiğim kahramanımdın benim bu hayatta..gözlerim hala seni arıyo..belki gelirsin diye..olmasa da gel son kez Tanrım ölmeden önce son kez göster o yüzü bana ! ölümü istiyorum bazen boğuluyorum,yaşarken delice..

''SENİ SEVİYORUM '' derken bile sakladın hep gerçeği..ayrıldığımız gün tam 1 saat öncesinde seni seviyorum dedin bana oda yalandı..senin her cümlenin altında hep bir yalan yatıyormuş meğer sinsice..Artık yoksun ..V ben hala bıraktığın yerdeyim Ve hala seviyorum ama bilme sen ..Adını söyleyemem,sende bilme ..

Bugün de gelmedin..
Ve ..
Bugün de ölmedim ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder