çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

11 Nisan 2010 Pazar


sorma ya !


berbattı..berbattım..sadece mucizeye bağla herşeyi..ona da kalırsam vay halime..Tanrıya yalvarmakla baraj aşılmıyomuş demekki..bir de olurmş zhzuhazhau .d ..Neyse kandırmıyım kendimi..kaybettiğimi hissediyorum..Öylee..daha da yok aslında var (Bendee )..uykusuzum,boğazlarım acıyoo.burnumdan pis maddeler akıyo halk diliyle (sümüklerim) ..sınavın ortasında 1,silgim yuvarlana yuvarlana gitti ön tarafa dğru. bende koşa koşa peşinden sonra bir kadın geldi elinde (pınar su ) en sevdiğim *L sonra bi not annen gönderdi. canım yaa :) sınava girene kadar pınar su aradık yok sonra bulmuş ayselim.çok zırvaladım. uykum var 5de uyudum 6,20 geçe uyandım falan tekrar yatıyorum belkim dönerim eyvahlar olsun kanımca..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder