çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

21 Nisan 2010 Çarşamba

Dün ve bugün ne tuhaf bi gün-dü-ler..
kendime çok gülüyorum o kadar dengesizleştim ki anlatamam yaptığım şeylere akıl-sır erdiremez kimse.bir de bazılarının canını yakıyorum affetsin.dediğim gibi hep,bana güven olmaz.çünküüü; tutmaz dakikalarım birbirini.
dün özhan hocam msnde olduğu halde yanlışlıkla numarasını burock'tan aldım adam soruyo haliyle ''benden neden almadın ?'' ıı-hh işte hocam şöyle de böyle öyle mi yapmışım ayıp bana sonra yine başladım konu kapansın diye ''küçük balonumun içinde onunla gezmek isterim.'' sonra dün sevdiğim bir biblo kırıldı.üzüldüm ya yere düştü ve o sesi duymadı annem (iyki duymadı)..çabuk gel yaz çabuk gel..kağıt helva arasına hop dondurma ''lol'' nağdarda güzell.. olsa da yisem.. bugün de güzel hava yarında böyle olsun.lesyayla çkıcaz dışarı.ay bide dökülen saçlarıma bi laf sokucam şimdi ! Balkabaım her gün toplamaktan bıkmış kestirmem bitlensem yine kestirmem ! bir de annemin banyodan sonra ''gel bakim! '' demesinden tırsar oldum her defasında yok böyle bi acı,saçlarımı tarama anne bende taramıyım oh ne güzel..seenn...gördüğüm ilk gün kadar güzelsinn...
la laa laa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder