çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

27 Nisan 2010 Salı

Soğuk hava.Soğuk insan.Soğuk bugün herşey..
üşür bedenlerimiz birbirimize sarılmassak eğer.bir günüm daha geçer sensiz bugün de gidersen eğer.uyan hadi kalk gel..Ruzgar var ama farklı bu kez daha soğuk esiyor geçen günkinden.yorgunum da bugün halsizlik var bi.
Sahilde mi dolaşsak ?!.
uyan hadi çık gel . Gezelim ver elini uzat bana uzaklardan..ruhuma dokunsun parmakların.Güneş açsın kalbime.Bahar gelsin her mevsime yazı getirelim.Hadi çocuk aç kapıyı,çık dışarı.Sen bilir misin buraları ?.
bugün senin günün.eğlen doyasıya söz bişi demem sana bugün..yalnız olunca sıkılır ya insan bir ses arar,yeni yaramazlıklar icat eder.öyleyim bugün.Konuşmak ya da aynaya bakıp,hiç susmadan.özlemek ya da özlenme pahasına.. ya da susmak avaz avaz. Açmadan hiç bir konuyu.yine buharlandı içim bi bunalıyorum yine.açmamak için zor tutuyorum kendimi o kutuyu. ama açıcam sanırım. 4.günü bugün hiç bakmadım.
Güzeldi ama bitti ?!.
Ve iyiki de bitmiş..iyiki de yok olmuşuz..görüşmemişiz hiç.şanslıyım bunun için.pis kanları akıyor ruhumun adın her geçtiğinde ansızın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder