çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

27 Nisan 2010 Salı

günün şarkısı..

sevgilim(annem) ve benim çok sevdiğimiz bir şarkı..


Pardon, bakar mısınız Tanışmıydık Sevmişmiydim ben sizi hiç Sevişmiş miydikPardon daha önce konuşmuyduk Yürüyüp çıkmazlarda yorulmuşmuyduk Yüzünüz ne kadar da aşina Avucumun içine alıp öpmüş olabilirimGözünüz öyle uzak bakmasaSizi tanıdıgıma yemin ederimPeki bu şarkıyı hatırlar mısınız Pardon bakarmısınız Adınız neydi sizin Baş harfini gögsümeyazmıs olabilirimPardon daha önce nerdeydiniz Geçtiginiz yollara düşmüş olabilirimYüzünüz ne kadar da aşina Avucumun içine alıp öpmüş olabilirimGözünüz öyle uzak bakmasaSizi tanıdıgıma yemin ederimPeki bu şarkıyı hatırlarsınız ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder