çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

çözemediğim bakışlar kentinde bir düş sokağı sakiniydim ben !

• • •

11 Nisan 2010 Pazar

Bir tek sözüm yok bunun için evet bugün bitti,içimde yaşattığım o şey..neyse artık ..bitti..herşeyin bittiğini hisettim son defa '' yıllar oldu '' sözüyle..Bir yıl artık 11 ay! öyle.. yıl-lar.! nefret ediyorum senden ! nefret ediyorum..
ortak..sınavın güzel geçmiş..sevindim..hala samsundasın :/.

sana gelelim yine joker !
kulaklarım bir daha asla duymayacak adını..herkesin bildiği sen bir anda yok olacaksın..bu sana son ! içimdeki tüm senliğe son! sana ait bi yer yok artık ruhumda..
ruhumdun sözde..
ruhsuzum !..
nefret !
isyan !
özlem değil bu !
hatırlamak istemekte değil..
adın bende gizli..
söylersem bütün laneti kusarım yüzüne
anca çok sinirlenirsem dile gelir adın..
hiç olmayacak birşeydin,bittin..

yıllar oldu,şaka gibi !!!
hiç bir şey rayına oturmaz bu hayatta
midene oturur kalır orda hep
yutkunsan
ne çare..
adın
var olduğu
e...
olduğu sürece !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder